søndag den 15. december 2013

Hjemmelavede julegaver

Der er gang i strikkepinde og hæklenål, for at nå de sidste hjemmelavede julegaver.


Er ret vild med det lilla garn, som er blevet forvandlet til et par pulsvarmere til min kære moster.










Er ret godt tilfreds med dem og tror jeg bliver nødt til at strikke et par til mig selv også :) De var super nemme at lave og har faktisk bare brugt min fantasi.





Dejlige gaver skal selvfølgelig også pakkes flot ind.



De fine hvide vedhæng er faktisk bare fimo ler, udstukket med kageforme. Nogle af dem har jeg trykket med stemplet fra julekortene, det lille snefnug. Min mor er vild med grise og derfor skal der selvfølgelig en gris på hendes. De er også på hendes adventspakker og 1. søndag i advent tror jeg faktisk hun blev mere glad for vedhænget end selve gaven. Den skulle i hvert fald op at hænge med det samme og senere på juletræet :) Det er så dejligt at noget så simpelt kan glæde andre så meget.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar